FAQ
FAQ - Ofte Stillede Spørgsmål
Regning og betaling
1. Hvorfor er min regning højere end normalt?
Din regning kan være højere, hvis der er tilføjet gebyrer, f.eks.:
- Gebyr ved manglende fremmøde.
- Gebyr for for sen afmelding.
2. Hvorfor er jeg blevet opkrævet 50 kr., inden mit medlemskab sættes på pause?
Det koster et engangsbeløb på 50 kr. at sætte dit medlemskab på pause.
3. Hvordan opdaterer jeg mit betalingskort?
Klik her for at se, hvordan du opdatere dit betalingskort: Opdater betalingsmetode
4. Hvorfor bliver jeg opkrævet for mit medlemskab, selvom det er opsagt?
Når du opsiger dit medlemskab, gælder der en opsigelsesperiode på:
- Løbende måned + én måned (jf. vores Medlemsbetingelser).
Eksempel: Hvis du opsiger den 15. maj, stopper dit medlemskab den 30. juni. I denne periode kan du fortsat bruge dit medlemskab, og du vil derfor blive opkrævet betaling for hele opsigelsesperioden.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål?
Send en besked til os på mail, og vi vil svare hurtigst muligt på dit spørgsmål.
Anja & John
Tlf.: (+45) 53 61 87 09
Email: Kontakt@gymogfit4u.dk
Gym & Fit 4 U
CVR nr.: 42330892